Tuesday, September 6, 2011

Vettel nu exclude retragerea prematură din Formula 1

Sebastian Vettel nu exclude posibilitatea de a se retrage din Formula 1 "peste patru sau cinci ani", însă admite că pilotajul este cea mai mare satisfacţie pe care o are în viaţă.

Sebastian Vettel a oferit câteva informaţii inedite despre cariera şi planurile sale de viitor în cadrul unui interviu acordat ediţiei în limba germană a publicaţiei pentru bărbaţi Playboy.

Germanul, care a doborât deja numeroase recorduri pentru vârsta fragedă la care a obţinut performanţe, nu exclude ipoteza de a se retrage din Formula 1 înainte de împlinirea vârstei de 30 de ani, chiar dacă numeroşi alţi piloţi concurează până aproape sau, în cazul lui Michael Schumacher, chiar şi după 40 de ani.

"Contractul meu este valabil până în 2014 şi acum nu mă gândesc prea mult la viitor.Poate peste patru sau cinci ani nu voi mai avea nicio dorinţă pentru Formula 1 şi voi dori să fac altceva. În acest moment nu-mi pot imagina asta, dar niciodată nu trebuie să spui niciodată", a declarat el.

Pe de altă parte, campionul mondial susţine că pilotajul îi oferă în prezent cele mai mari satisfacţii în viaţa datorită faptului că monopostul îi oferă oportunitatea de a obţine performante pe care în mod obişnuit corpul uman nu le-ar putea suporta.

"Sentimentul pe care îl am când pilotez este că este foarte distractiv şi că îmi oferă mai multă satisfacţie decât orice altceva în viaţă. Există forţe colosale în corpul tău când frânezi şi virezi, iar creierul tău ţipă 'Opreşte-te, asta este imposibil!', dar apoi monopostul îţi arată că este posibil", a mai precizat el.

Chiar dacă postura de campion mondial îi asigură venituri importante din partea celor de la Red Bull şi a sponsorilor săi, Vettel nu iese în evidenţă prin achiziţii excentrice, aşa cum se întâmplă în cazul altor sportivi. Motivul? "Nu există nimic pe care să am nevoie să cheltui foarte mulţi bani".

No comments:

Post a Comment