Thursday, September 1, 2011

Webber: "Ar fi fost o greşeală să mă retrag din Formula 1"

Mark Webber consideră că ar fi făcut o greşeală dacă ar fi decis să se retragă din Formula 1 la sfârşitul sezonului, întrucât crede că pilotează în continuare la nivel înalt.

Red Bull Racing a anunţat sâmbătă că Mark Webber va rămâne coechipierul lui Sebastian Vettel şi în sezonul 2012, după ce şi-a prelungit contractul scadent la finalul anului pentru încă un an.

Australianul afirmă că ar fi comis o greşeală dacă s-ar fi retras din activitate, întrucât crede că încă mai pilotează suficient de bine pentru a lupta pentru victorii.

"Am făcut parte din echipa Red Bull încă de la început şi încă mă bucur să fiu aici. Ar fi fost o greşeală să mă retrag. Încă pilotez bine. Am avut un start un pic lent în acest an pentru că mi-a luat ceva timp să mă înţeleg cu pneurile", a declarat el într-un amplu editorial publicat pentru BBC.

În plus, Webber afirmă că nu renunţă încă la obiectivul de a deveni campion mondial în acest sezon, în ciuda faptului că are de recuperat 92 de puncte fata de Vettel şi că nu a obţinut nicio victorie în 2011. "Aştept cu nerăbdare să lupt cu Vettel şi cu toţi ceilalţi anul viitor. Dar acest sezon nu s-a încheiat. Mai sunt şapte curse şi orice se poate întâmpla", a mai precizat el.



No comments:

Post a Comment