Thursday, August 25, 2011

Alonso: "Sunt onorat că am pilotat alături de Schumacher în F1"

Fernando Alonso este impresionat de performanţele obţinute de Michael Schumacher în cei 20 de ani de carieră şi spune că este onorat că a avut oportunitatea de a concura alături de el.

Marele Premiu al Belgiei marchează 20 de ani de la debutul lui Michael Schumacher în Formula 1, iar Fernando Alonso, fostul său rival în lupta pentru titlul mondial, a profitat de ocazie pentru a-i transmite câteva cuvinte.

Pilotul Scuderiei Ferrari este impresionat de performanţele obţinute de Schumacher şi se simte onorat ca a avut ocazia să fie pe acelaşi circuit cu el pe parcursul carierei.

"Vineri este începutul unui weekend foarte special pentru un pilot care a jucat un rol important în istoria Formulei 1 şi în special în istoria Ferrari: Michael Schumacher. Nu eu sunt cel care trebuie să spună că este cel mai bun din toate timpurile, pentru că cifrele vorbesc de la sine: şapte titluri mondiale, 91 de victorii, acestea sunt recorduri incredibile. Am o stimă foarte mare pentru el şi sunt onorat că am pilotat alături de el", a precizat spaniolul pentru site-ul oficial al Scuderiei Ferrari.

Alonso susţine că a realizat impactul pe care l-a avut Schumacher la Ferrari mai ales după ce a semnat cu echipa căluţului cabrat în sezonul precedent.

"Când am venit la Maranello am realizat şi mai mult cât de aproapiate sunt legăturile dintre el şi Ferrari. Nu ştiu dacă în 2021 (n.r - când Alonso ar împlini 20 de ani de carieră) voi mai fi în Formula 1, este greu de spus, însă asta este o altă confirmare a extraordinarei cariere pe care a avut-o Schumacher. Din partea mea, vreau să profit de oportunitate pentru a-i transmite toate cele bune pentru aceasta incredibilă piatră de hotar. 20 de ani este o performantă remarcabilă!", a mai precizat el.



No comments:

Post a Comment