Wednesday, August 10, 2011

Perez, convins că va avea un sezon mai bun în 2012

Sergio Perez este încrezător că anul viitor va avea parte de un sezon mai bun în Formula 1.

La primul său sezon în Formula 1, Sergio Perez a obţinut opt puncte pentru Sauber şi a avut evoluţii apreciate în prima parte a anului, fiind considerat unul dintre tinerii de perspectivă ai competiţiei.

Mexicanul anticipează că lucrurile vor evolua şi mai bine anul viitor, când anticipează că va obţine rezultate promiţătoare.

"Cred că anul viitor va fi mult mai normal pentru mine şi că voi avea un sezon mult mai bun în Formula 1. Acesta este obiectivul meu: să am un al doilea sezon mult mai bun. Evident, mă ajută să ştiu ce voi face anul viitor (n.r - şi-a prelungit recent contractul cu Sauber). În mod normal, vrei să găseşti cael mai bun viitor pentru cariera ta şi cred că este o idee bună să rămân la Sauber. Pentru mine a fost o decizie foarte clară", a declarat el.

Perez a fost protagonistul celui mai important accident din acest sezon, când a lovit glisierele metalice de protecţie după ce a ieşit din celebrul tunel de la Monaco în timpul calificărilor. El a admis că accidentul l-a scos din ritm din cauza absenţei din două etape, însă este optimist ca a trecut peste această perioadă.

"Din păcate, accidentul nu m-a ajutat deloc, pentru că am pierdut momentul bun şi nu este uşor să revii la ritmul obişnuit după un impact atât de mare la cap. Din păcate, am pierdut câteva puncte acolo şi ceva din ritm, dar am revenit în monopost la Valencia şi totul a fost în regulă. Mi-am intrat imediat în ritm şi totul a fost bine", a mai precizat el.



No comments:

Post a Comment