Monday, June 27, 2011

Alonso: "Locul 2 reprezintă o performanţă grozavă"

Fernando Alonso a catalogat locul doi de la Valencia drept o 'performanţă grozavă' şi o dovadă că Ferrari a redus diferenţa faţă de Red Bull Racing.

Plecat de pe poziţia a patra a grilei de start, Fernando Alonso a terminat Marele Premiu al Europei pe locul doi, după ce i-a depăşit pe Lewis Hamilton la start şi pe Mark Webber la ultima intrare la boxe.

Spaniolul a fost unul dintre cei mai activi piloţi în cursă prin prisma duelurilor sale cu pilotul echipei Red Bull şi consideră că rezultatul obţinut este unul foarte bun în condiţiile în care Sebastian Vettel a fost imbatabil.

"A fost o cursă interesantă pentru fani şi telespectatori, să vadă lupta cu Webber pe tot parcursul cursei. La începutul cursei am fost în spatele lui, încercând să nu rămân prea în urmă, iar la pitstop am avut oportunitatea să-l depăşesc. Am avut o oportunitate la jumătatea cursei când l-am depăşit în virajul 12. Au fost făcut o treabă bună la pitstop şi ne-au depăşit, dar la ultima intrare la boxe am avut o strategie bună şi l-am depăşit din nou. Multe schimbări de poziţie între mine şi Webber."

"Locul doi este maximum pe care îl putem avea în această perioadă, aşa că este o mare performanţă să fim aici intre maşinile Red Bull. La Monaco am avut o performanţă bună să terminăm pe doi, în Canada am avut o prestaţie bună, dar nu am câştigat puncte, iar aici locul doi este un rezultat grozav pentru echipă. Cu siguranţă mergem în direcţia potrivită şi ne vom apropia şi mai mult de ei la următoarele curse", a precizat spaniolul. Alonso ocupă în prezent locul cinci în clasamentul general la 99 de puncte de liderul Vettel.

No comments:

Post a Comment