Monday, June 27, 2011

Hamilton: "Lupta pentru titlu s-a încheiat"

Lewis Hamilton susţine că nu mai are nicio şansă la titlul mondial şi crede că McLaren a regresat în urma schimbărilor de regulament tehnic.

Lewis Hamilton a încheiat doar pe locul patru Marele Premiu al Europei după ce pierduse iniţial două poziţii la start şi are de recuperat un deficit de 89 de puncte comparativ cu liderul Sebastian Vettel.

Pilotul echipei McLaren a fost foarte abătut la finalul cursei şi a afirmat că nu mai are practic nicio şansă la titlul mondial.

"Cred că s-a terminat. În termeni de campionat aproape că s-a terminat. Sincer, nu am fost atât de rapizi precum Ferrari. Chiar dacă aş fi fost în faţa lor (n.r - după start) m-aş fi chinuit să rămân în frunte. Se pare că am făcut un pas înapoi în termeni de performanţă sau ceilalţi au făcut un pas înainte", a declarat britanicul la finalul cursei.

În următoarea etapă, Hamilton va concura în faţa propriilor suporteri la Silverstone, însă a exclus posibilitatea de a lupta pentru victorie şi crede că McLaren va înregistra un nou regres din cauza noilor limitări ale regulamentului tehnic.

"Aştept cu nerăbdare să-i văd pe fani pentru că este grozav să fii în propria ţară. Dar nu suntem suficient de rapizi pentru a câştiga acolo şi cred că cu nouă schimbare de regulament vom face un nou pas înapoi. Cred că suntem deficitari la forţa de apăsare aerodinamică, pentru că nu am avut niciun update în ultimele săptămâni. De fapt, am avut un upgrade la aripa faţă, dar ne-am chinuit foarte mult cu forţa de apăsare aerodinamică pe spate. Cred că ne vom chinui foarte mult în următoarea cursă", a adăugat el.

Cu toate acestea, în stilul său caracteristic, Hamilton a revenit asupra declaraţiilor luni dimineaţă, anunţându-i pe fani că nu va renunţa niciodată la luptă pentru titlu.

"Le transmit tuturor fanilor să ignore ce citesc astăzi în ziare. Echipa mea nu va renunţa niciodată şi nici eu nu voi renunţa niciodată. Aştept cu nerăbdare Silverstone, iar sprijinul vostru va face diferenţă. Acum plec la fabrică să fac tot ce pot împreună cu echipa", a precizat el pe reţeaua de socializare Twitter.

No comments:

Post a Comment