Wednesday, June 8, 2011

Perez, convins că va concura în Canada

Sergio Perez este 100% sigur că va trece examenele medicale necesare pentru a primi acceptul FIA de a concura în Canada după accidentul suferit la Monaco.

Sergio Perez va fi examinat joi de medicii Federaţiei Internaţionale de Automobilism (FIA) pentru a afla dacă poate concura în Marele Premiu al Canadei de la finalul acestei săptămâni.

Investigaţiile au loc ca urmare a gravului accident suferit de mexican în calificările pentru Marele Premiu al statului Monaco, însă pilotul echipei Sauber este convins că este apt din punct de vedere medical să participe la etapa de la Montreal.

"Totul este bine. Sper să fiu apt să concurez în acest weekend la Montreal. A fost un impact destul de mare, dar asta face parte din joc şi am avut noroc că nu s-a întâmplat nimic grav. Mi-am pierdut cunoştinţa în accident, dar aştept cu nerăbdare următoarea cursă. Mă simt bine, am doar câteva dureri care îmi vor trece şi m-am recuperat foarte repede. Nu pot să cred că accidentul a fost numai acum câteva zile, dar sunt foarte motivat acum", a declarat el pentru Mexico Today.

În acest context, Perez anticipează că examenele medicale de joi vor reprezenta o simplă formalitate înainte de a fi confirmat pe grila de start de la Montreal.

"Trebuie doar să trec un examen şi simt că voi fi 100% apt pentru teste. Aştept cu nerăbdare următorul Mare Premiu şi să câştig câteva puncte pentru mine şi pentru echipă. Sunt pregătit pentru asta", a adăugat el.

Interviul integral cu pilotul mexican, care include şi explicaţia să pentru accident, poate fi urmărit în clipul de mai jos:

No comments:

Post a Comment