Monday, June 20, 2011

FIA confirmă regulamentul DRS pentru Valencia


FIA a anunţat că va implementa o singură zonă de detecţie pentru sistemul DRS şi în Marele Premiu al Europei, chiar dacă vor exista în continuare două zone de activare.

Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA) va continua strategia adoptată în privinţa sistemului Drag Reduction System (DRS) la Montreal şi cu ocazia Marelui Premiu al Europei de la sfârşitul acestei săptămâni.

Astfel, în cursa de duminică de pe circuitul stradal de la Valencia, piloţii vor putea utiliza sistemul DRS la 285 de metri după ieşirea din virajul 10 şi la 35 de metri după ieşirea din virajul 14, în timp ce unica zonă de detecţie a fost stabilită la 130 de metri înainte de intrarea în virajul 8.

Utilizarea unei singure zona de detecţie în condiţiile existenţei a două zone de activare a ridicat numeroase semne de întrebare în cursa precedentă, ca urmare a faptului că acest lucru poate da naştere unor controverse. Practic, pilotul care efectuează o depăşire cu sistemul DRS în prima zonă de activare îşi va putea mări avansul în cea de-a doua zonă de activare, în timp ce pilotul care a fost iniţial depăşit nu va avea posibilitatea de a utiliza tehnologia pentru a-şi recăpăta poziţia.


No comments:

Post a Comment