Thursday, June 2, 2011

Massa speră să revină în puncte după abandonul de la Monaco

Felipe Massa este încrezător că va fi capabil să câştige puncte în Canada după o pauză de două curse şi mizează pe performanţele Scuderiei Ferrari de la Monaco.

Felipe Massa nu a mai câştigat niciun punct în Formula 1 de la Marele Premiu al Chinei, în special în urma performantelor dezamăgitoare din Spania.

Ulterior, Ferrari a avut o revenire de formă la Monaco, acolo unde Fernando Alonso a terminat pe locul 2, însă şansele brazilianului la un rezultat pozitiv au fost ruinate în urma unui abandon.

"Aceste trei curse din luna mai nu au decurs bine pentru mine. Am eşuat în încercarea de a câştiga puncte şi şi principalul meu regret a venit în ultima dintre ele, la Monaco. Aşa cum a arătat Alonso luptând în frunte până la final, am avut un bun potenţial şi cred că aş fi terminat cursa pe locul patru. Din păcate, a fost un accident cu Lewis Hamilton care m-a scos din schema: un mare păcat, dar nu are sens să mai vorbesc despre asta. Am spus ce am vrut să spun după accident şi acum nu mai are rost să pierdem timpul cu asta, aşa că este mai bine să privim în faţă", a declarat brazilianul.

Pilotul Scuderiei Ferrari este încrezător că lucrurile se vor schimba în bine la Marele Premiu al Canadei, datorită unor serii de update-uri pregătite de Scuderia pentru monopostul 150 Italia.

"A existat cel puţin un aspect pozitiv al weekendului, şi anume faptul că monopostul a fost mult mai competitiv decât în cursa precedentă. În plus, am putut lupta până la final, chiar dacă circumstanţele au însemnat că asta s-a aplicat unui singur monopost. Parcursul nostru a fost foarte bun şi sper să fie cazul şi în Canada şi la Valencia. Ar trebui să avem câteva update-uri tehnice acolo care, alături de pneurile soft, ar trebui să ne ajute, cel puţin pe hârtie", a mai precizat el.

No comments:

Post a Comment