Saturday, June 18, 2011

Button refuză semnarea unui contract pe termen lung cu McLaren

Jenson Button a dezvăluit că nu va semna un contract pe termen lung cu McLaren pentru ca 'nu ar avea niciun sens'.

Într-un interviu acordat recent publicaţiei F1 Racing, Jenson Button a afirmat că îşi va încheia cariera la McLaren, iar presa internaţională a speculat că britanicii sunt pregătiţi să-i ofere un nou contract până în 2017.

Cu toate acestea, campionul mondial din sezonul 2009 susţine că nu ar avea niciun sens să semneze un contract pe termen lung cu McLaren, întrucât preferă să aibă permanent libertatea de a alege.

"Pentru mine nu are sens să semnez un contract pe termen lung. Nu ştiu cum mă voi simţi peste câţiva ani. Nu mă pot imagina pilotând la 40 de ani, vreau doar să pilotez atât de mult cât pot câştiga. Nu am avut nicio discuţie despre viitorul meu. McLaren are o opţiune pentru mine pentru anul viitor, asta e tot ce ştiu. Mulţi dintre colegii mei nu ezită să-şi asigure viitorul pe termen lung, dar îmi place că viitorul meu să fie deschis", a declarat britanicul.

Button face referire la Sebastian Vettel, care şi-a prelungit contractul cu Red Bull până în 2014, dar şi la Fernando Alonso, care va rămâne la Ferrari până în 2016.

Pe de altă parte, Button consideră că şi-a îndeplinit principala misiune în lumea Formulei 1 după ce şi-a adjudecat titlul mondial în 2009. "Pare că a fost ieri. Dacă nu aş mai câştiga niciun titlu cu siguranţă nu aş părăsi Formula 1 gândindu-mă că am ratat ceva. Dar foamea pentru victorie nu dispare atât de uşor. Mă voi opri când voi fi plictisit să merg în curcuri sau dacă nu sunt suficient de rapid", a mai precizat el.

No comments:

Post a Comment