Tuesday, June 21, 2011

Hamilton, convins că McLaren deţine cel mai rapid monopost

Lewis Hamilton consideră că McLaren deţine cel mai rapid monopost şi spera să pună deoparte rezultatele dezamăgitoare din Monaco şi Canada.

Lewis Hamilton priveşte cu încredere spre Marele Premiu al Europei, întrucât speră să treacă peste dezamăgirile suferite în cursele de la Monte Carlo şi Montreal şi să obţină un rezultat pozitiv.

Pilotul echipei McLaren a terminat doar pe locul şase la Monaco şi a abandonat în Canada, ieşind în evidenţă atât prin declaraţiile făcute la finalul curselor, cât şi prin duelurile în care a fost implicat.

"Pentru mine, Valencia va fi un weekend de consolidare după două rezultate dezamăgitoare la Monaco şi în Canada. Acele două curse au fost frustrante pentru mine pentru că am demonstrat că suntem capabili să le câştigăm pe amândouă, dar eu am obţinut doar opt puncte. Întotdeauna am mers bine la Valencia şi am terminat fiecare cursă pe locul doi, pentru că îmi place să atac. Este un circuit dificil, dar sunt dornic să revin pe icrcuit şi să câştig puncte", a declarat britanicul.

Hamilton este impulsionat înaintea weekendului şi de prestaţiile coechipierului său Jenson Button, care în opinia sa au demonstrat că McLaren deţine cel mai rapid monopost în ritm de cursă.

"Am avut cea mai rapidă maşina în ultimele trei curse şi asta este foarte încurajator, pentru că ştiu că ar trebui să fiu capabil să termin în frunte", a mai precizat el.

No comments:

Post a Comment