Monday, June 27, 2011

Schumacher acceptă vinovăţia pentru accident

Michael Schumacher a admis că este răspunzător pentru accidentul de la Valencia cu Vitaly Petrov în urma căruia a pierdut orice şansă să termine cursa în puncte.

Michael Schumacher a plecat de pe locul opt în Marele Premiu al Europei şi avea ca obiectiv să obţină o clasare în puncte, însă speranţele sale s-au năruit după primul schimb de pneuri.

La revenirea pe traseu, pilotul echipei Mercedes GP a avut un contact cu Vitaly Petrov în urma căruia şi-a deterioarat aripa faţă. Nevoit să revină la boxe pentru înlocuirea componentei, germanul a coborât până pe locul 22 în clasament, iar în ccele din urmă a terminat cursa pe 17. El a admis că poartă întreaga responsabilitate pentru producerea accidentului.

"Nu a fost o cursă prea satisfăcătoare pentru mine. Rezultatul s-a decis după turul 15, când am 'alunecat' în Petrov şi am pierdut punctele pe care le-aş fi putut obţine. Ritmul nostru de cursă ar fi trebuit să ne permită să terminăm în jurul poziţiei de start, dar asta este doar o speculaţie."

"L-am văzut foarte târziu pe Petrov, am fost conştient că vine şi am încercat să frânez cât mai târziu posibil şi să abordez virajul alături de el. Dar când am vrut să mă retrag, am blocat rotile fată şi am 'alunecat' în el, ceea ce evident a fost greşeala mea. Din acel moment cursa era terminată şi a trebuit doar să trec cu maşina de linia de sosire", a declarat Schumacher în cadrul unui comunicat de presă.

No comments:

Post a Comment