Thursday, June 9, 2011

Hamilton i-a cerut scuze în scris lui Todt pentru declaraţiile de la Monaco

Jean Todt a dezvăluit că Lewis Hamilton nu va fi pedepsit în niciun fel pentru declaraţiile de la Monaco pentru că şi-a cerut scuze în scris.

La finalul Marelui Premiu al statului Monaco, Lewis Hamilton a avut o reacţie virulentă la adresa comisarilor de cursă, catalogând penalizările primite în timpul cursi drept ridicole şi afirmând că pedepsele ar putea avea o tentă rasistă.

Ulterior, pilotul echipei McLaren a şi-a cerut scuze în faţa comisarilor şi prin intermediul reţelei de socializare Twitter, însă teamă de a nu primi o pedeapsă dura din partea FIA l-a determinat să-i scrie o scrisoare preşedintelui Jean Todt.

Informaţia a fost dezvăluită chiar de Todt, care a refuzat să facă publică scrisoarea lui Hamilton, însă a precizat că britanicul şi-a cerut scuze şi a promis că va învăţa din această experienţă.

"Încerc să menţin o armonie bună cu toată lumea şi am încercat să evit controversele. Aş fi putut publica scrisoarea, dar povestea este între el şi FIA. Biroul meu (n.r - de la Monaco) era chiar lângă cel al comisarilor. De fiecare dată când m-am dus să-i văd am evitat să fac orice comentariu. Pentru mine, ce a spus Hamilton este inacceptabil, dar nu vreau să reacţionez precipitat. Aş fi putut cere oamenilor de la judiciar să se ocupe de caz, dar nu am deschis niciodată cazul. Împreună cu tatăl său a fost la comisari să-şi ceară scuze. Poate ar fi fost mai bine să-l suspendăm pentru şase curse. Dar mi-a scris, i-am răspuns şi totul s-a terminat", a declarat francezul la Paris în cadrul unei întâlniri cu reprezentaţii presei internaţionale.

No comments:

Post a Comment