Thursday, July 28, 2011

Ferrari: "Noile piuliţe utilizate la pitstopuri ne dau încă bătăi de cap"

Ferrari a admis că noile piuliţe pe care le utilizează pentru pneuri asigură o viteză mai mare de schimbare a cauciucurilor, însă procedura de utilizare generează încă probleme.

Ferrari a dezvăluit marţi motivele pentru care Felipe Massa a pierdut suficient de mult timp la intrarea la boxe din ultimul tur al cursei de la Nurburgring pentru a rata locul patru, obţinut în extremis de Sebastian Vettel.

Astfel, în urma problemelor pe care le-a avut la pitstopuri în debutul sezonului, Ferrari a introdus un nou tip de piuliţe la Silverstone, cu ajutorul cărora mecanicii Scuderiei au realizat cele mai scurte opriri la boxe.

Totuşi, în cursa de la Nurburgring, noile piuliţe au provocat probleme într-un moment crucial, iar Diego Ioverno, directorul operaţiunilor de cursă din cadrul Ferrari, admite că echipa trebuie să le rezolve urgent.

"Problemele (de la pitstopuri) au avut legătura cu monopostul în sine şi cu echipamentele utilizate, în special piuliţele. Silverstone a fost prima cursă în care am utilizat o specificaţie complet nouă de piuliţe, iar pitstopurile noastre au fost cele mai rapide în cursă. În Germania am utilizat din nou aceste piuliţe care funcţionează mai bine, dar sistemul nu este încă perfect şi, la ultimul pitstop al lui Massa, am pierdut conexiunea dintre piuliţă şi pistol, ceea ce ne-a costat aproximativ o secundă şi jumătate. Aşa că trebuie să muncim mai mult pentru a-l perfecţiona", a declarat italienul pentru site-ul oficial al Scuderiei Ferrari.

No comments:

Post a Comment