Wednesday, July 20, 2011

McLaren exclude concedierea lui Whitmarsh

McLaren a negat informaţiile din presa britanică potrivit cărora Martin Whitmarsh va fi demis din funcţia de şef al echipei: "Am citit, am zâmbit şi am mers mai departe".

Publicaţia britanică Daily Mail a relatat recent că McLaren ia în calcul o schimbare la vârf prin concedierea şefului Martin Whitmarsh în urma rezultatelor modeste înregistrate pe parcursul sezonului 2011.

Articolul era susţinut prin deciziile eronate şi greşelile comise pe parcursul primelor nouă curse ale anului, pe lângă rezultatele mai puţin satisfăcătoare obţinute în ultimii doi-trei ani.

Cu toate acestea, Jonathan Neale, directorul executiv al echipei, a negat informaţiile şi le-a catalogat drept simple speculaţii nefondate.

"Oamenii potriviţi să răspundă la această întrebare sunt cei care au scris articolul. Whitmarsh a făcut o treabă fantastică pentru McLaren şi FOTA şi până în weekendul trecut am fost singurii care au luptat cu Red Bull, pentru că ambii piloţi au câştigat curse. Mă tem că (n.r - zvonurile) fac parte din circul media şi din cauza aşteptărilor pentru cursa de acasă. Iar dacă nu obţii rezultate - şi noi nu am obţinut - atunci te poţi aştepta la aşa ceva. Ne-am uitat la informaţii pe plan intern, am zâmbit şi am mers mai departe. Sincer să fiu, nu iau informaţiile în serios", a declarat el.

În plus, Neale a confirmat că dorinţa celor de la McLaren este de a-i păstra pe termen lung în cadrul echipei atât pe Whitmarsh, cât şi pe cei doi piloţi, Lewis Hamilton şi Jenson Button. "În ceea ce priveşte un plan de succesiune, nu vom publica şi nici nu avem nevoie de aşa ceva. Îl vrem pe Whitmarsh, îl vrem pe Hamilton şi îl vrem pe Button pe termen lung aici", a încheiat el.

No comments:

Post a Comment