Tuesday, July 5, 2011

Webber, convins că Red Bull vrea să-l păstreze pentru 2012

Mark Webber insistă că Red Bull îşi menţine hotărârea de a-l păstra pentru sezonul următor şi ca decizie finală îi aparţine în întregime.

Contractul lui Mark Webber cu Red Bull Racing expiră la sfârşitul acestui sezon, iar presa internaţională continuă să speculeze pe seama interesului pe care austriecii l-ar putea avea pentru Lewis Hamilton.

Zvonurile privind potenţiala plecare a australianului au luat amploare după ce Daniel Ricciardo, pilotul de rezervă al Scuderiei Toro Rosso, a obţinut un contract la Hispania care i-ar putea oferi ocazia să-şi demonstreze talentul, însă Webber insistă că Red Bull Racing îl doreşte în continuare la echipă.

"Evident, totul depinde de mine în ceea ce priveşte dorinţa de a continua să concurez. Cei de la Red Bull au fost grozavi şi vor să mă păstreze, nu am nicio îndoială. Discutăm, dar nu există nicio urgenţă din partea celor două părţi. Totuşi, cred că ei sunt liniştiţi indiferent ce se întâmpla, iar eu sunt mulţumit indiferent de decizie pentru că decizia este a mea", a declarat australianul.

Chiar dacă există speculaţii ca Renault este interesată de serviciile sale, australianul analizează inclusiv posibilitatea de a se retrage din activitatea competiţională, însă susţine că se bucură încă să facă parte din lumea Formulei 1.

"Încă mă bucur de pilotajul meu. Unele zile nu sunt grozave din cauza călătoriilor şi altor elemente. Dar în acest moment mă simt foarte bine. Sincronizarea este crucială în orice aspect al vieţii. În acest moment încă obţin ceva rezultate foarte bune şi sunt foarte aproape să obţin din nou rezultate fenomenale. Acesta este lucrul în privinţa căruia trebuie să iau o decizie", a adăugat el.

No comments:

Post a Comment