Wednesday, July 20, 2011

FIA a stabilit zona de activare pentru DRS la Nurburgring

Piloţii vor putea activa sistemul DRS după ieşirea din virajul 11 al circuitului de la Nurburgring, potrivit unui anunţ făcut miercuri de FIA.

Federaţia Internaţională de Automobilism a anunţat miercuri regulamentul sistemului Drag Reduction System (DRS) pentru Marele Premiu al Germaniei din acest weekend.

Astfel, zona de detecţie a diferenţei de cel mult o secundă intre doi piloţi a fost stabilită în zona virajului 10, iar activarea sistemului va fi realizată după ieşirea din virajul 11.

Astfel, FIA va menţine o singură zonă de activare pentru sistemul DRS, la fel ca în etapa precedentă de la Silverstone, după ce la Valencia şi Montreal au existat două zone în care piloţii puteau efectua depăşiri asistate de DRS.

Charlie Whiting, directorul de curse al FIA, şi-a exprimat speranţa că poziţionarea zonei de activare a sistemului DRS va ajuta piloţii să efectueze cât mai multe depăşiri.

"Nurburgring reprezintă întotdeauna o provocare, de obicei din cauza vremii, care este deseori ameninţătoare, indiferent de perioada anului în care are loc cursa. Zona DRS a fost stabilită pentru linia dreaptă ce precede şicana, aşa că ar trebui să vedem câteva depăşiri bune. Întotdeauna există acţiune bună în primul viraj: este frumos şi lat, cu multe traiectorii posibile, ceea ce oferă piloţilor oportunitatea de a depăşi", a precizat britanicul.

No comments:

Post a Comment