Wednesday, July 20, 2011

Vettel: "Relaţia mea cu Webber este interpretată greşit"

Sebastian Vettel admite că nu este cel mai bun prieten al coechipierului său Mark Webber, însă susţine că cei doi se respectă reciproc.

Ordinele de echipă impuse de Red Bull Racing în finalul Marelui Premiu al Marii Britanii au născut noi controverse privind rolul pe care îl are Mark Webber în cadrul team-ului austriac.

În mijlocul speculaţiilor că relaţia dintre Sebastian Vettel şi australian a atins un nou punct critic, campionul mondial a ţinut să clarifice situaţia şi să dea asigurări că cei doi se respectă reciproc. Pe de altă parte, Vettel susţine că numele coechipierului său nu este foarte important, atât timp cât acesta este capabil să împingă echipa de la spate prin rezultate bune.

"Mulţi oameni au înţeles greşit relaţia mea cu Webber. Chiar dacă nu suntem cei mai buni prieteni, ne respectăm reciproc. Până la urmă, pe mine nu mă interesează cine este coechipierul meu, atât timp cât el sau ea este sincer şi ne respectăm unul pe celălalt. Cu siguranţă armonia în cadrul echipei este foarte importantă, dar ai nevoie şi de doi piloţi care să se împingă unul pe celălalt pentru a aunge constant la limita", a declarat Vettel pentru agenţia de presă DPA.

Webber mărturisea recent că tensiunile din cadrul echipei Red Bull Racing sunt semnificativ mai mici în acest an prin prisma dominaţiei lui Vettel, iar Bernie Ecclestone l-a comparat deja pe Vettel cu Michael Schumacher. Totuşi, germanul susţine că nu se poate compara cu septuplul campion mondial.

"În primul rând, nu-mi place să vorbesc despre mine, îi las pe alţii să facă asta. Bineînţeles că este o onoare să aud asta din partea lui Ecclestone, dar nu mă compar cu Schumacher. El a câştigat şapte titluri, iar eu abia l-am obţinut pe primul, chiar dacă este evident că vreau să păstrez cât mai mult timp trofeul pe care l-am câştigat anul trecut", a mai precizat el.

No comments:

Post a Comment