Tuesday, July 26, 2011

Presă: Webber va semna prelungirea contractului cu Red Bull în Ungaria

Red Bull Racing va anunţa cu ocazia Marelui Premiu al Ungariei că Mark Webber şi-a prelungit contractul pentru 2012, potrivit presei australiene.

Presa internaţională a speculat în ultimele săptămâni că Mark Webber îşi va prelungi contractul cu Red Bull Racing în pauza de vară din luna august, la capătul unei vizite pe care o va face la Salzburg, sediul central al companiei de băuturi energizante, imediat după cursa de la Hungaroring din 31 iulie.

Cu toate acestea, ultimele informaţii din presa australiană indică faptul că negocierile dintre cele două părţi sunt aproape de finalizare şi că un anunţ oficial va fi făcut chiar la sfârşitul acestei săptămâni în paddock-ul circuitului de la Hungaroring.

Informaţiile vin la numai trei zile după ce Christian Horner, şeful echipei Red Bull Racing, a admis într-un interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1 că prelungirea contractului lui Webber reprezintă o simplă formalitate.

"Am început să vorbim cu puţin timp în urmă, aşa că Silverstone (n.r - cursa în care Webber a fost somat să nu-l atace pe Vettel) nu a avut niciun efect asupra discuţiilor. Întotdeauna am spus că mă aştept ca linia noastră de piloţi pentru 2012 să fie aceeaşi. Evident, nu am semnat încă contractul, dar până la urmă mă aştept să fie o formalitate. Sunt foarte fericit cu piloţii pe care îi avem. Se împing de la spate unul pe celălalt şi nu-mi pot imagina un alt pilot în monopostul nostru sau pe Mark Webber în oricare altă maşină anul viitor", a declarat britanicul.

No comments:

Post a Comment