Saturday, July 16, 2011

Kubica evită să confirme revenirea în F1 la Interlagos

Robert Kubica consideră că este prea devreme să decidă dacă va putea reveni în Formula 1 la ultima cursă a sezonului, conform declaraţiile anterioare ale managerului sau.

Daniel Morelli, managerul lui Robert Kubica, a declarat recent că recuperarea pilotului pe care îl reprezintă decurge foarte bine, motiv pentru care acesta ar putea reveni în Formula 1 chiar la ultima cursă a sezonului, care va avea loc în luna noiembrie pe circuitul de la Interlagos.

Totuşi, pilotul echipei Renault afirmă că procesul de reabilitare este suficient de complex pentru a face pregătiri în acest moment, însă este convins că echipa îi va permite să revină în cockpit atunci când va fi apt.

"Îmi place să am un obiectiv atunci când este unul rezonabil. Vom vedea cum vor decurge următoarele câteva luni din cadrul procesului de reabilitare şi vom lua o decizie la timpul potrivit. Este dificil să anticipezi un proces care este dependent şi de 'legile naturii'. Dar vestea bună este ca recuperarea mea este consistentă şi mai devreme sau mai târziu mă voi simţi suficient de capabil să stabilesc o dată pentru revenire. Important este că ştiu că echipa mea îmi păstrează un loc oricând voi avea nevoie de el", a declarat polonezul în partea a doua a unui interviu în care a răspuns la întrebările fanilor.

Kubica a dezvăluit că a urmărit toate cursele din acest sezon la televizor şi consideră că este puţin probabil ca Sebastian Vettel să piardă titlul mondial după ce le şase victorii obţinute în primele noua etape.

"Se pare că provocarea acestui sezon este mai degrabă pentru locul doi decât pentru primul loc. Dar nu poţi să ştii niciodată. De mai multe sezoane, campionatul a fost decis în ultima cursa, aşa că vom vedea", a mai precizat el.

No comments:

Post a Comment