Monday, July 11, 2011

Hamilton: "Nu puteam să-l las pe Massa să mă depăşească!"

Lewis Hamilton susţine că a făcut tot posibilul să rămână în faţa lui Felipe Massa în ultimul viraj al cursei de la Silverstone, în ciuda atacului lansat de pilotul Ferrari.

Pe lângă controversele privind ordinele de echipă ale celor de la Red Bull Racing, ultimele tururi ale cursei de la Silverstone au oferit şi un duel spectaculos intre Lewis Hamilton şi Felipe Massa.

Pilotul echipei McLaren a fost nevoit să economisească combustibil în ultima parte a cursei, iar brazilianul a profitat de oportunitate şi l-a ajuns din urmă chiar în ultimul tur.

Massa a lansat un atac decisiv în ultimul viraj, cei doi piloţi s-au lovit uşor, însă Hamilton a rămas în frunte după ce brazilianul a ieşit larg în exterior. Hamilton a admis la finalul cursei că a făcut tot ce a putut pentru a termina cursa în faţa rivalului său, care a trecut linia de sosire la numai 0.024 secunde în spatele englezului.

"A fost o nebunie. Cu 21 de tururi înainte de final sau ceva de genul ăsta a trebuit să economisesc carburant. Din plin. Aşa că a trebuit să-i dau lui Webber o poziţie şi apoi în ultimul tur (n.r - inginerii) mi-au spus 'ok, acum poţi să fortezi' şi am spus 'ok, multumesc', după ce l-am lăsat pe Massa să mă ajungă. Dar nu i-am dat acea poziţie, în niciun caz", a declarat britanicul la finalul cursei.

Chiar dacă în faţa micilor ecrane duelul a fost foarte spectaculos, Massa nu a gustat la fel de mult incident, în special pentru că nu şi-a îndeplinit obiectivul de a-l depăşi pe Hamilton.

"Am fost aproape de Hamilton la intrarea în ultimul viraj. A intrat pe interior, eu am mers pe exterior, am frânat după el şi am fost capabil să ajuns puţin în faţa lui, dar m-a atins un pic. În opinia mea nu a greşit cu nimic. Iar apoi, în ultimul viraj, am ieşit foarte larg în exterior, iar el a fost capabil să pună monopostul pe interior. A avut aderenţă mai bună şi a fost capabil să termine în faţă", a precizat brazilianul.

No comments:

Post a Comment