Monday, April 18, 2011

Button: "Am intrat la boxele Red Bull pentru că mă uitam pe volan"

Jenson Button susţine că era concentrat asupra volanului în momentul în care a intrat la boxele celor de la Red Bull, eveniment care i-a amuzat pe oficialii echipei austriece.

Jenson Button a fost protagonistul unuia dintre cele mai amuzante momente de pe parcursul Marelui Premiu al Chinei. Aflat la conducerea cursei, pilotul McLaren a intrat la boxe pentru primul schimb de pneuri, urmat la numai câţiva metri de Sebastian Vettel.

Însă, în loc să se îndrepte spre garajul McLaren, el a intrat la boxele mecanicilor de la Red Bull şi şi-a dat seama doar în ultimul moment de greşeala comisă, element în urma căruia a pierdut poziţia în faţa lui Vettel. Englezul a explicat incidentul prin faptul că era concentrat asupra comenzilor de pe volan în momentul respectiv.

"Am pierdut o poziţie în faţa lui Vettel la primul pitstop, când m-am dus din greşeală la boxele lui. Mă uitam la volan pentru a ajusta setările şi când m-am uitat am crezut că eram în boxa mea, dar apoi am văzut echipajul Red Bull în faţa mea. A fost un moment de tipul 'Dumnezeule, nu pot să cred că am făcut asta'. Din exterior poate a părut amuzant, dar sunt multe lucruri pe volan şi nu este ca şi cum ai sta la semafor într-o maşină de serie. Dar acel moment nu mi-a schimbat cursa cu adevărat", a declarat el la finalul cursei.

Martin Whitmarsh a admis că pilotul său a pierdut o poziţie din această cauză, însă nu a ezitat să glumească pe seama erorii comise.

"La primul pitstop l-am chemat şi nu a venit în acel tur. Aşa că a venit un tur mai târziu şi asta ne-a desincronizat. Apoi a venit şi, evident, i-a plăcut mai mult cum arata pneurile Red Bull şi a parcat acolo. Din păcate, în acest proces am pierdut o poziţie, aşa că ar fi fost foarte uşor pentru echipă să meargă de pe un 1-2 pe un cinci, dar ambii piloţi şi echipă au făcut o treabă grozavă şi s-a terminat cu bine", a declarat Whitmarsh pentru BBC.

Cei de la Red Bull au rămas la rândul lor surprinşi când l-au văzut pe Button intrând în boxa rezervată lui Vettel, iar şeful Christian Horner nu a ezitat să glumească pe seama acestui fapt. "Evident, îşi doreşte atât de mult să piloteze pentru Red Bull încânt a vrut să oprească acolo", a precizat britanicul.

No comments:

Post a Comment