Sunday, April 17, 2011

Hamilton: "Am compromis calificările pentru cursă"

Lewis Hamilton susţine că a adoptat o strategie care să-l avantajeze în cursă în faţa celor de la Red Bull, care ar fi fost oricum imbatabili. Jenson Button este de aceeaşi părere.

Lewis Hamilton a efectuat o singură ieşire pe traseu în ultima parte a calificărilor cu scopul de a menţine pneurile soft la un nivel acceptabil de performanţă pentru cursă.

Pilotul echipei McLaren a admis că a ales această strategie după degradarea accentuată a pneurilor pe care a suferit-o în Malaezia, chiar dacă în acest mod şi-a compromis şansele de a obţine un timp mai bun şi va pleca de pe locul trei al grilei de start.

"Suntem într-o poziţie foarte puternică pentru pneuri: soft-urile cu care m-am calificat, câte un set nou de pneuri soft şi hard şi un set de pneuri soft decente. Am vrut să cresc şansele pentru cursa pentru că asta contează. Va fi interesant mâine şi am vrut să mă pun într-o poziţie decentă. Simt că sunt în măsură să am o oportunitate bună în cursă, după ce în ultima cursa nu am avut cea mai bună oportunitate", a declarat britanicul.

Coechipierul sau Jenson Button s-a poziţionat pe locul doi al grilei de start şi admite că nu a avut nicio şansă să-l învingă pe Sebastian Vettel în lupta pentru pole position. De altfel, Vettel a fost cu şapte zecimi de secundă mai rapid în Q3 decât rivalii săi de la McLaren.

"Prestaţia lui Vettel şi a echipei Red Bull în Q3 a fost fenomenală. În Q2 părea posibil (n.r - să-i învingem) şi de aceea am încercat să concurez cu două seturi de pneuri în Q3, dar apoi am văzut timpul lui Vettel şi am realizat că luptăm pentru locul doi. Nu ştim care va fi forma lui Vettel în cursă, dacă va fi cu o secundă mai rapid decât noi atunci nu va fi posibil să luptăm cu el, dar dacă este cu patru zecimi mai rapid şi noi avem KERS atunci este posibil", a precizat fostul campion mondial.

No comments:

Post a Comment