Tuesday, April 12, 2011

Pirelli anticipează mai puţine opriri la boxe în China

Pirelli susţine că piloţii nu vor efectua la fel de multe opriri la boxe în China, însă evită să ofere un pronostic pe acest subiect.

Strategiile opririlor la boxe vor ţine capul de afiş şi în Marele Premiu al Chinei de la sfârşitul acestei săptămâni, însă potirvit datelor furnizate de Pirelli exista şanse mari ca numarilor de pitstopuri să fie mai redus decât în cursa din Malaezia.

Motivul este legat de temperaturile şi umiditatea mai scuzate de la Shanghai, care generează o durată de viaţă mai mare pentru pneuri.

"Este de aşteptat că temperaturile din China să fie considerabil mai scăzute decât cele din Malaezia, iar umiditatea mai redusă. În aceste condiţii, combinate cu suprafaţa de rulare extrem de fină a circuitului din Shanghai, cel puţin teroretic pneurile ar trebui să se uzeze mult mai puţin, sau mai greu. Chiar şi ploaia îşi poate face simţită prezenţa în China, astfel că după etapa din Malaezia foarte uscată, aici poate îşi vor face în sfârşit debutul oficial pneurile intermediare şi cele de ploaie PZero", precizează producătorul italian în cadrul unui preview pentru cursă din China.

Cu toate acestea, Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport, evită să facă predicţii concrete pentru acest weekend, lăsând o portiţă deschisă pentru eventuale surprize.

"Până acum sunt foarte mulţumit de modul în care anvelopele noastre au contribuit la spectacol, dar sunt din ce în ce mai impresionat de modul în care echipele şi piloţii învaţă atât de rapid: sunt convins că vor găsi mereu diferite soluţii pentru a face pneurile să reziste cât mai mult. Până acum am anticipat cu acurateţe cele două opriri la boxe din Australia şi cele trei din Malaezia, dar acum va trebui să aşteptăm până la antrenamentele libere de vineri pentru a ne face o idee clară asupra a ceea ce trebuie să ne aşteptăm în China", a precizat britanicul.

Pirelli va furniza echipelor pneuri soft şi hard pe parcursul Marelui Premiu al Chinei, la fel ca şi în primele două etape ale anului, la care se adaugă un set suplimentar de pneuri în scopuri de evaluare. Pe circuitul de la Shanghai, cele mai solicitate pneuri sunt cele de pe puntea fată, întrucât piloţii sunt nevoiţi să frâneze puternic în numeroase viraje.

No comments:

Post a Comment