Tuesday, April 12, 2011

Hamilton, cel mai loial pilot din istoria Formulei 1

Lewis Hamilton a devenit pilotul cu cele mai multe curse pentru o singură echipă din istoria Formulei 1, după ce a concurat în 73 de Mari Premii pentru McLaren.

Chiar dacă a terminat doar pe locul opt cursa de la Sepang, Lewis Hamilton are şi motive de bucurie după Marele Premiu al Malaeziei. Britanicul în vârstă de 26 de ani a devenit pilotul care a concurat în cele mai multe curse pentru o echipă, dintre cei care au pilotat pentru o singură echipă pe parcursul carierei, atingând pragul de 73 de Mari Premii pentru McLaren.

Astfel, el a doborât precedentul record stabilit de Jim Clark, care a concurat în 72 de Mari Premii pentru Lotus înainte de a înceta din viaţa la numai 32 de ani în urma unui accident suferit într-o cursă de Formula 2 în 1968.

"Cineva din echipa mi-a spus că, dintre toţi piloţii de Formula 1 care au pilot pentru o singură echipă, eu sunt pilotul care a concurat în cele mai multe Mari Premii. Mi s-a spus că Jim Clark a concurat în 72 de curse pentru Lotus, iar Malaezia a fost a 73-a mea cursa pentru McLaren. Mă face să mă simt foarte umil. Nu l-am văzut niciodată pe Clark concurând, dar ştiut că va fi întotdeauna amintit ca unul dintre cei mai mari şi ca pilot loial Lotus. Loialitatea este extrem de importantă şi sunt mândru să fiu menţionat în acelaşi mod ca el. Asta îmi dă determinare să revin mai puternic ca niciodată", a declarat campionul mondial din sezonul 2008.

Hamilton a debutat in Formula 1 in sezonul 2007.

No comments:

Post a Comment