Tuesday, April 12, 2011

Heidfeld: "Kubica, podiumul din Malaezia este şi al tău!"

Nick Heidfeld i-a transmis lui Robert Kubica că podiumul obţinut în Marele Premiu al Malaeziei este şi al său, datorită contribuţiei la revenirea echipei Renulat în prim-planul Formulei 1.

Nick Heidfeld a revenit în Formula 1 în acest sezon în urma accidentului suferit de Robert Kubica într-un raliul desfăşurat în Italia cu puţin timp înainte de startul noului sezon.

Germanul a avut o cursă dezamăgitoare în Australia, însă a terminat pe podium în Marele Premiu al Malaeziei şi a simţit nevoia să-i transmită un mesaj călduros fostului său coechipier de la BMW-Sauber.

"Dragă Robert, ai văzut? Am printat logo-ul tău pe partea frontală a căştii mele şi steagul Poloniei pe o parte. Am vrut să vezi asta şi să-ţi arate că mă gândesc la tine. Am vrut să arăt fanilor tăi că încă faci parte din Formula 1 şi din această echipă. Acest loc 3 este şi al tău! În timpul cursei m-am gândit des la tine, iar când am trecut linia de sosire fericirea mi-a inundat capul. Ştiu la ce te gândeşti acum: 'Renault a construit o maşină atât de frumoasă în acest an. Vreau să revin cât mai curând şi să o pilotez'. Poţi s-o faci, îţi doresc toate cele bune pentru reabilitare. Să te faci bine repede! Al tău, Nick", a scris germanul pe site-ul personal.

În timp ce Kubica îşi continuă programul de reabilitare la spitalul Santa Corona din Italia, Heidfeld a devenit pilotul cu cele mai multe podiumuri fără victorie (13) din istoria Formulei 1.

No comments:

Post a Comment