Monday, April 18, 2011

Renault analizează schimbarea strategiei de cursă

Eric Boullier crede că Renault are nevoie de o regândire a strategiilor de cursa pentru pneuri în urma rezultatelor modeste înregistrate în China.

După două podiumuri consecutive obţinute în Australia şi Malaezia care au crescut încrederea în cadrul echipei, Renault nu a obţinut decât două puncte în Marele Premiu al Chinei.

Problema a fost generată în primul rând de problemele tehnice înregistrate de Vitaly Petrov în calificări, care l-au împiedicat pe coechipierul său Nick Heidfeld să stabilească un timp competitiv. Totuşi, nici prestaţiile din cursă nu au fost foarte bune, motiv pentru care şeful Eric Boullier consideră că Renault trebuie să schimbe ceva la strategiile pentru pneuri.

"Având în vedere de unde am plecat, a fost dificil să repetăm rezultatele pe care le-am avut în acest sezon. Până la urmă, a fost o după-amiază foarte frustrantă pentru noi şi în cursă nu am realizat progresele la care ne aşteptam. Unul dintre motive este că depăşirile nu au fost atât de uşoare pe cât am crezut, chiar şi cu aripa spate ajustabilă. De asemenea, trebuie să revizuim strategia pentru că nu a fost uşor să luăm decizii şi este clar că trebuie să schimbăm pneurile exact la momentul potrivit. Totuşi, este bine că am câştigat încă două puncte cu Petrov şi acum avem trei săptămâni pentru a ne regrupa înainte de Turcia pentru a ne asigura că vom lupta mai aproape de poziţiile fruntaşe", a precizat francezul.

No comments:

Post a Comment