Wednesday, April 27, 2011

Vettel dezvăluie motivele pentru care a rămas la Red Bull

Sebastian Vettel susţine că şi-a prelungit contractul cu Red Bull după ce a primit asigurări că departamentul tehnic va rămâne în cadrul echipei.

Sebastian Vettel şi-a prelungit contractul cu Red Bull Racing până la sfârşitul anului 2014 cu numai câteva zile înainte de începerea actualului sezon competiţional.

Chiar dacă era creditat cu şanse să ajungă în curtea celor de la Ferrari, germanul a ales să rămână la Red Bull Racing nu doar datorită performantelor recente ale echipei, ci şi pentru ca austriecii au prelungit constractele pentru 50 de angajaţi de bază ai departamentului tehnic.

"Este dificil să plănuieşti viitorul, pentru că niciodată nu poţi să ştii ce se va întâmpla. Adrian Newey (n.r - directorul tehnic al Red Bull) este cea mai importantă persoană din echipă, dar întrebi despre toată lumea - câţi ani mai au din actualele contracte, dacă sunt mulţumiţi şi aşa mai departe. Am vrut să-mi prelungesc contractul, dar nu într-o echipă complet diferită", a precizat campionul mondial în cadrul unui interviu acordat publicaţiei italiene Autosprint.

Cu toate acestea, Vettel nu exclude posibilitatea de a concura pentru Ferrari la un moment dat al carierei şi admite că ar fi onorat să se afle într-o asemenea ipostază.

"Ferrari? Vorbesc des spre Ferrari pentru că sunt întrebat des despre asta. De fapt, există două motive: în primul rând, Ferrari este ceva special, aşa cum am spus de multe ori. Al doilea motiv este că trebuie să am o replică pentru cei care mă întreabă despre asta. Pentru mine, Ferrari este o legendă. Într-o zi ar fi o onoare pentru mine ca numele meu să fie pe lista piloţilor Ferrari. Dar asta nu înseamnă că mă duc acolo în curând. Sunt fericit unde sunt şi de aceea mi-am reînnoit contractul pentru două sezoane", a mai precizat el.

No comments:

Post a Comment