Monday, May 23, 2011

Alonso: "Nu am crezut niciodată că voi câştiga la Barcelona"

Fernando Alonso susţine că nu a crezut niciodată în victorie la Barcelona, deşi a fost lider în prima parte a cursei.

Plecat de pe poziţia a patra a grilei, Fernando Alonso a avut un start excelent şi a devenit lider în primul viraj după ce i-a depăşit succesiv pe Lewis Hamilton, Mark Webber şi Sebastian Vettel.

Cu toate acestea, spaniolul nu a fost capabil să ţină pasul cu rivalii de la Red Bull şi McLaren şi a coborât treptat până pe locul 5, mai ales după ce a utilizat pneurile hard. Spre finalul cursei, spaniolul a fost ajuns cu un tur din urmă de Vettel şi Hamilton, însă consideră că rezultatul este unul bun şi că performanţa din calificări a fost supraevaluată.

"Nu am fost suficient de rapizi, aceasta a fost principala problemă. Sâmbătă ar fi trebuit să ne calificăm pe 8 sau 9, dar "din păcate" am fost pe 4. Dacă aş fi terminat pe 5 după ce aş fi luat startul de pe 8, aţi fi spus că e un rezultat grozav. Am avut un start grozav şi ne-am trezit la conducerea cursei, dar nu am avut prestaţia necesară pentru a conduce cursa şi pas cu pas, tur cu tur, am pierdut teren. Iar apoi la final cu pneurile hard nu am fost deloc competitivi şi, din păcate, am concurat 40% din cursă cu pneuri hard. Acestea au fost mai puţin competitive pentru noi, aşa că am fost lenti cu pneurile soft şi foarte, foarte lenti cu pneurile hard", a explicat spaniolul.

În urma rezultatelor din Spania, Alonso ocupa locul 5 în clasamentul general cu 51 de puncte, la 67 de puncte în spatele liderului Vettel.

No comments:

Post a Comment