Tuesday, May 31, 2011

Perez este sigur că va concura în Canada

Sergio Perez este convins că va fi apt din punct de vedere medical să concureze în Marele Premiu al Canadei de peste două săptămâni.

Sergio Perez a fost externat luni din spitalul de la Monaco în urma accidentului suferit în calificările de sâmbătă şi, într-un interviu acordat site-ului oficial al echipei Sauber, şi-a exprimat speranţa că va fi în cockpit în Marele Premiu al Canadei.

Mexicanul a dezvăluit că va face toate demersurile necesare pentru a se asigura că nu va rata cursa de la Montreal.

"Mă simt bine. Mai am o mică durere la pcior şi gât, dar acestea provin de la muşchi şi nu reprezintă un motiv de îngrijorare. Dar sunt destul de sigur că voi pilota la Montreal. Este foarte simplu, (n.r - în următoarele zile) voi face totul pentru a mă asigura că pot pilota în Canada", a precizat el.

Perez a dezvăluit totodată că în prezent nu-şi aminteşte exact ce s-a întâmplat imediat după ce a lovit din lateral glisierele de protecţie cu o viteză de aproape 200 de kilometri pe oră.

"Îmi amintesc cum am început Q3 şi de asemenea îmi amintesc o parte a accidentului. Pentru moment îmi lipsesc unele amintiri despre ce s-a întâmplat după primul impact şi despre procedurile de salvare. Nu ştiu cu adevărat ce a cauzat accidentul. Inginerul meu de curse mi-a spus că nu a fost nicio problemă cu monopostul. Pot doar să bănuiesc că am fost puţin în afara traiectoriei ideale sau am frânat pe o denivelare", a mai precizat el.

No comments:

Post a Comment