Tuesday, May 17, 2011

Smith a preluat funcţia de director tehnic la Lotus

Lotus a anunţat că Mark Smith a preluat luni funcţia de director tehnic al echipei, la aproape un an după ce mutarea de la Force India a fost oficializata.

Mark Smith a fost anunţat ca director tehnic la Lotus în luna iunie a anului trecut, însă britanicul nu şi-a putut intra în rol decât în 16 mai ca urmare a unor clauze contractuale cu fostul său angajator.

Acesta este încântat că aşteptarea a luat sfârşit şi, la capătul primei sale vizite la fabrică, a dezvăluit că speră ca Lotus să fie în poziţia de a lupta pentru titlul mondial pe parcursul prezenţei sale în Formula 1.

"Sunt foarte incitat de provocarea pe care o am în faţă la Lotus. Este pentru prima oară când am fost la fabrică şi sunt impresionat de ceea ce am văzut în toate departamentele. Pe parcursul carierei mele am avut perioade interesante cu mai multe echipe de Formula 1, printre care Jordan, Renault, Red Bull Racing şi Force India, şi m-am bucurat de experienţa de a câştiga curse oriunde am fost. Totuşi, nu am fost niciodată implicat în câştigarea unui campionat cu niciuna dintre aceste echipe şi văd asta ca pe un obiectiv cheie cu Lotus", a declarat Smith în cadrul unui comunicat de presă.

Tony Fernandes, şeful Lotus, consideră că începerea activităţii de care Smith este o nouă dovadă a faptului că echipa malaeziană este dedicată Formulei 1, chiar dacă este la doar al doilea sezon în competiţie. În acest sens, el îl da ca exemplu şi pe Mike Gascoyne, provenit de asemenea la echipa prin intermediul celor de la Force India.

"Team Lotus este un proiect pe termen lung şi de când am început în septembrie 2009 ne-am concentrat pe construirea fundaţiilor pentru succes. Contractul pe termen lung al lui Mike Gascoyne este parte integrantă din acest plan şi continuăm să facem investiţiile potrivite pentru a-i oferi instrumentele cu care să ne ducă în fruntea grilei, iar Mark Smith este un alt bun exemplu al acestei strategii", a declarat omul de afaceri malaezian.

No comments:

Post a Comment