Monday, May 30, 2011

Button regretă că a ratat victoria la Monaco

Jenson Button a admis că spera să câştige la Monaco după o strategie inteligentă cu trei opriri la boxe, însă suspendarea cursei i-a dat planurile peste cap.

Jenson Button a optat pentru o strategie cu trei opriri la boxe în Marele Premiu al statului Monaco şi a efectuat nu mai puţin de trei stinturi cu pneuri supersoft.

Pilotul echipei McLaren i-a ajus din urmă pe Fernando Alonso şi Sebastian Vettel cu 15 tururi înainte de final, însă ulterior cursa a fost suspendată, iar rivalii săi au fost capabili să-şi schimbe pneurile. Din acest motiv, britanicul nu a mai avut nicio şansă să lupte pentru prima poziţie şi a fost nevoit să se mulţumească doar cu locul trei.

"Nu ştiu dacă pot spune că am avut ghinion. Am mers pe strategia pe care am ales-o. În turul 16 ne-am gândit că este strategia potrivită. A fost grozav, monopostul a fost foarte bun şi m-am gândit să continui în acest mod. Safety Car-ul a amestecat puţin lucrurile şi ar fi trebuit să punem pneurile soft, dar în acel moment maşina de siguranţă nu intrase pe circuit. Pur şi simplu lucrurile nu au decurs în favoarea noastră astăzi."

"Este dezamăgitor, pentru că nu am greşit cu nimic, dar a fost bine. M-am bucurat de cursă, în special când am încercat să creez un avans. A fost distractiv de urmărit pentru că atunci când eşti a treia maşină cea de-a doua are DRS. Aşteptam o mutare. Nu este un rezultat rău, dar evident speram la mai mult", a declarat britanicul la finalul cursei.

No comments:

Post a Comment