Monday, May 23, 2011

Vettel răsuflă uşurat după o victorie dificilă

Sebastian Vettel se simte uşurat după ce a obţinut victoria la Barcelona la capătul unei curse în care Lewis Hamilton a ameninţat permanent supremaţia germanului.

Sebastian Vettel a obţinut duminică la Barcelona a patra victorie în cinci curse în acest debut de sezon, însă succesul său nu a mai fost la fel de clar precum în etapele precedente.

Pilotul echipei Red Bull a trebuit să-i ţină piept lui Lewis Hamilton în ultima treime a cursei şi a trecut linia de sosire cu un avans de numai şase zecimi de secundă, motiv pentru care a răsuflat uşurat la conferinţa de presă.

"Evident, a fost destul de dificil. A fost o luptă foarte echilibrată, dar din fericire în ultimele două tururi am avut o prestaţie bună în ultimul sector şi asta a fost suficient pentru a rămâne pe poziţie. În plus, uneori am avut sistemul KERS activat, alteori dezactivat, aşa că nu a fost o cursă uşoară, iar Hamilton şi McLaren ne-au făcut viaţa grea. Dar a fost o mare uşurare când am intrat pe linia dreaptă şi am văzut steagul cu pătratele. Sunt foarte fericit, este un rezultat grozav şi o confirmare a faptului că suntem puternici, dar ziua de duminică nu a decurs aşa cum se aşteptau mulţi oameni. I-am văzut pe Ferrari acolo şi McLaren ne-au făcut viaţa grea. De aceea sunt şi mai fericit, pentru că am reuşit după ce băieţii ăştia ne-au forţat atât de mult", a declarat germanul.

Vettel a avut din nou probleme cu sistemul KERS, care a funcţionat sporadic, iar campionul mondial admite că Red Bull trebuie să remedieze urgent aceste defecţiuni pentru a putea rămâne în fruntea Formulei 1.

"Când mi-au spus cu şase tururi înainte de final să nu folosesc KERS nu a fost cel mai bun mesaj la care mă aşteptam. Nu trebuie să o spun aici, ei ştiu că sistemul KERS trebuie să funcţioneze în viitor. Este absolut necesar. Aşa că după pierderea KERS cu siguranţă nu suntem acolo unde vrem să fim", a mai precizat el.

No comments:

Post a Comment