Monday, May 23, 2011

Hamilton nu regretă că a ratat victoria în Spania

Lewis Hamilton este încântat de locul doi obţinut în Spania, chiar dacă a concurat la mai puţin de o secundă în spatele învingătorului Sebastian Vettel aproape o jumătate de cursă.

După victoria obţinută luna trecută în Marele Premiu al Chinei, Lewis Hamilton a fost foarte aproape să repete istoria şi în Spania, însă de data aceasta nu a mai reuşit să-l depăşească pe liderul Sebastian Vettel.

Pilotul echipei McLaren a trecut linia de sosire la numai şase zecimi de secundă în spatele germanului, însă chiar şi în acest context a remarcat progresele înregistrate de McLaren.

"Nu cred că putem fi dezamăgiţi. Echipa a făcut o treabă fantastică pe parcursul opririlor la boxe şi pe parcursul weekendului, ne-a pus în ipostaza de a lupta pentru poziţie. Am avut cel mai bun start şi am fost capabili să ţinem pasul cu Red Bull şi în special cu Mark Webber , întrucât Fernando Alonso i-a ţinut în spate pe cei de la Red Bull."

"Pe parcursul cursei am fost într-o formă foarte bună, dar a fost foarte dificil să-l depăşesc pe Vettel la final, era foarte rapid în virajele de mare viteză, iar în ultimul viraj forţa de apăsare aerodinamică a monopostului său a fost incredibilă. Cu toate acestea, am dat totul, am mers înainte, am câştigat puncte bune şi am păstrat locul doi, ceea ce este grozav", a declarat britanicul la finalul cursei.

Deşi a stat permanent în spatele lui Vettel în a doua parte a cursei, Hamilton a explicat că pur şi simplu nu l-a putut ataca pe german nici măcar când a avut oportunitatea de a utiliza sistemul DRS pe linia dreaptă de start-sosire.

"Am făcut o treaba grozavă având în vedere că monopostul lor este mai rapid decât al nostru. Prestaţia noastră din cursă s-a îmbunătăţit după ultima cursă, asta este pozitiv. Nu am fost capabil să merg cu viteză mare în virajele 3 şi 9 şi în ultimul viraj, nu am fost niciodată capabil să mă apropii suficient pentru a menţine diferenţa şi apoi să folosesc DRS. Dar sunt foarte mulţumit de munca depusă de mine şi Jenson Button şi am fost capabili şi să fim capabili să punem presiune pe Red Bull având în vedere circumstanţele este bine", a mai precizat el.

No comments:

Post a Comment