Monday, May 30, 2011

Petrov a scăpat nevătămat după accidentul de la Monaco

Vitaly Petrov nu a suferit răni majore în urma accidentului de la Monaco. Rusul a preferat să rămână în monopost pentru că avea dureri la genunchiul stâng.

Accidentul suferit de Vitaly Petrov cu numai şapte tururi înainte de finalul Marelui Premiu al statului Monaco nu a avut reprercursiuni majore asupra stării sale de sănătate. Pilotul echipei Renault a lovit glisierele de protecţie la o viteză relativ redusă după ce l-a lovit în spate pe Jaime Alguersuari, iar ulterior a rămas în monopostul R31.

Rusul a luat această decie pentru că a simţit dureri la genunchiul stâng şi a preferat astfel să aştepte intervenţia echipei medicale, care l-a transportat la spital şi i-a făcut mai multe analize. Rezultatele au fost pozitive, întrucât datele au arătat că Petrov nu şi-a rupt niciun os.

"În primul rând, aş vrea să mulţumesc tuturor fanilor pentru toate urările de bine, echipei medicale de la circuit, spitalului pentru asistenţa eficientă şi prietenoasă şi echipei pentru grija lor. A fost un impact foarte mare şi nu mi-am simţit picioarele prea bine după accident. M-am gândit că a fost cel mai bine ca echipa medicală să mă ajute să ies din maşină, pentru că a fost dificil pentru mine să mă mişc, iar picioarele mele erau prinse în cockpit. Nu mi-am pierdut cunoştinţa, dar durerile au fost destul de mari când am fost în monopost", a declarat Petrov pentru site-ul oficial al Renault la ieşirea din spaital.

No comments:

Post a Comment