Tuesday, May 24, 2011

Massa, încântat că Pirelli nu aduce pneuri hard la Monaco

Felipe Massa este optimist înaintea cursei de la Monaco datorită faptului că Pirelli nu va aduce pneurile hard, care au reprezentat o problemă pentru Ferrari în Spania.

Ferrari a obţinut doar un loc cinci prin Fernando Alonso în Marele Premiu al Spaniei, în primul rând din cauza incompatibilităţii noilor pneuri hard cu monopostul 150 Italia.

Rezultatele modeste pot fi însă date uitării la finalul acestei săptămâni la Monte Carlo, întrucât Pirelli va aduce pneurile supersoft şi soft, iar Felipe Massa a evidenţiat problemele Scuderiei cu noua componentă dură.

"Din fericire putem începe imediat de la zero cu cursa de la Monaco, care într-un fel este a doua cursă de casă pentru mine, având în vedere că locuiesc în Principat. De asemenea, nu vom avea pneurile hard pe care le-am avut duminică şi care nu au funcţionat pentru noi. Când am trecut de la pneurile soft la pneurile hard am început să suferim din ce în ce mai mult. Nu am avut deloc aderenţă şi m-am chinuit să menţin monopostul pe circuit", a declarat brazilianul.

De asemenea, Massa a confirmat că abandonul suferit în turul 60 al Marelui Premiu al Spaniei a survenit în urma unor defecţiuni la cutia de viteze.

"Spre finalul cursei nu am putut selecta treptele de viteză şi a trebuit să mă opresc pe marginea circuitului. A fost un final potrivit pentru un weekend teribil", a rememorat el principalele evenimente de la Barcelona.

No comments:

Post a Comment