Tuesday, May 31, 2011

Petrov crede că va fi apt să concureze la Montreal

Vitaly Petrov anticipează că va putea concura în Marele Premiu al Canadei, întrucât rănile suferite duminică la Monaco sunt minore.

Vitaly Petrov a produs emoţii în rândul fanilor după ce s-a lovit de glisierele de protecţie în finalul cursei de la Monaco, însă rusul a rămas în monopost doar din precauţie.

Transportat la spital, medicii au constatat că rănile suferite de pilotul echipei Renault sunt mai degrabă minore, iar acesta este optimist că va concura în Canada peste numai două săptămâni.

"Sunt bine. Am câteva răni la picioare, dar ar trebui să fie bine pentru Canada. Nu am putut să ies din monopost pentru că în primul rând picioarele mele erau blocate. Şi de asemenea nu le simţeam. Aşa că m-am gândit că am o problemă, pentru că mi s-a părut că oasele mele sunt rupte sau ceva de genul ăsta. Am rămas în maşină şi am aşteptat oamenii să mă ajute să ies. La spital au făcut o scanare completă a corpului şi analize şi se pare că sunt bine. Am nevoie doar de puţină pauză şi apoi vom vedea ce se întâmplă", a precizat el într-un interviu video acordat site-ului oficial al echipei Renault.

Mai multe detalii despre evoluţia lui Petrov la Monaco puteţi afla urmărind întreg interviul acordat site-ului oficial al echipei de la Enstone.

No comments:

Post a Comment