Tuesday, May 31, 2011

Hamilton le cere scuze lui Massa şi Maldonado

Lewis Hamilton le-a cerut scuze lui Felipe Massa şi Pastor Maldonado pentru declaraţiile acide făcute după Marele Premiu al statului Monaco.

Lewis Hamilton şi-a revizuit radical atitudinea în privinţa declaraţiilor acide făcute la finalul Marelui Premiu al statului Monaco.

În cadrul unui interviu acordat postului britanic de televiziune BBC, britanicul a afirmat că a fost penalizat succesiv de comisarii de cursă pentru că este negru şi i-a acuzat pe Felipe Massa şi Pastor Maldonado, care au abandonat în urma duelurilor cu acesta, că au avut un comportament nesportiv.

Totuşi, Hamilton a scris marţi dimineaţă pe contul său de pe reţeaua de socializare Twitter că îşi cere scuze pentru declaraţiile făcute în interviul respectiv.

"Salut, băieţi. Vreau să-mi cer scuze pentru performanţa din ultimul weekend şi de asemenea şi pentru comentariile mele ulterioare, niciodată nu am vrut să ofensez pe nimeni. De asemenea, vreau să mulţumesc tuturor celor de aici pentru mesajele pozitive şi pentru mesaje furioase. Le pot respecta pe amândouă. Lui Massa şi Maldonado le cer scuze cu cel mai mare respect dacă i-am ofensat. Amândoi sunt piloţi grozavi pe care îi apreciez foarte mult. Fanilor mei pe care i-am pierdut şi câştigat nu vă doresc nimic altceva decât dragoste şi fericire. Urmează Montreal. Lewis", a scris fostul campion mondial.

No comments:

Post a Comment